مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دشتی گفت: توانمندسازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) رویکرد این کمیته است.

توانمندسازی مددجویان کمیته‌امداد
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد رضا بحرینی با اشاره به اجرای طرح توانمندسازی مددجویان، اظهار داشت: از اجرای این طرح تاکنون اقدامات خوبی در سطح شهرستان انجام گرفته است که هم اکنون نیز ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه مساعدت تحصیلی به دانش‌آموزان و دانشجویان یکی از برنامه‌های حوزه فرهنگی کمیته امداد است، افزود: در این راستا کمیته امداد برای تقویت بنیه علمی دانش آموزان و معرفی آنان به موسسات آموزشی برای موفقیت بیشتر دانش آموزان در آزمون‌های سراسری از هیچ تلاشی دریغ نورزیده است.

بحرینی خاطرنشان کرد: همچنین به دانش‌آموزان مراکز کارودانش و فنی‌وحرفه‌ای شهرستان دشتی نیز کمک هزینه تحصیلی داده می‌شود و دانش‌آموزان کمیته امداد همواره در آزمون‌های کنکور موفقیت‌های خوبی کسب کرده‌اند.

وی از اجرای تفاهم‌نامه با فنی‌وحرفه‌ای خبر داد و گفت: تفاهم‌نامه‌ای با مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای شهرستان منعقد شده که در این راستا دانش آموزان مقطع دبیرستان در کلاس های فنی وحرفه‌ای برای آموزش به فنی و حرفه‌ای اعزام می‌شوند.

بحرینی همچنین از برگزاری برنامه‌های تربیتی ویژه دانش‌آموزان خبر داد و یادآور شد: اجرای طرح قرآن در خانه یکی دیگر از برنامه‌های این نهاد است.

انتهای پیام/ ث

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.