مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: 297 طرح گازرسانی برای افتتاح و کلنگ زنی در دهه فجر امسال آماده شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛منصور صادقیان افزود: از این تعداد، 81 طرح مربوط به افتتاح طرح های گازرسانی در روستاها و 108 طرح نیز مربوط به آغاز عملیات اجرایی در 108 روستای استان است.

وی اضافه کرد: با بهره برداری از این طرح ها، 81 روستای آذربایجان غربی به شبکه گازرسانی کشور متصل و مردم این روستاها از خدمات نظام و دولت در بخش گاز طبیعی بهره مند می شوند.

وی اضافه کرد: برای اجرای این طرح ها 570 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی ادامه داد: در راستای اجرای سریع طرح های گازرسانی به 108 روستای آذربایجان غربی نیز 571 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: ضریب نفوذ گازرسانی در بخش روستایی استان با بهره برداری از طرح های در دست اجرا به 62 درصد می رسد.

صادقیان افزود: در این ایام علاوه بر طرح های گازرسانی روستایی، کلنگ پروژه های گازرسانی به بخش های صنعتی و یک شهر آذربایجان غربی نیز به زمین زده می شود که گازرسانی به شهر سرو، کارخانه شهد و شهرک گلخانه ای سلماس از مهمترین این طرح هاست.

به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی در زمان آغاز به کار دولت یازدهم یکی از استان های کم برخوردار در بخش گازرسانی روستایی به شمار می رفت.

این استان در سال های گذشته از فشار پایین گاز در فصل سرما رنج برده است اما با تلاش های صورت گرفته و با وجود سرمای قابل توجه هوا این استان در سال جاری شاهد قطعی یا افت فشار گاز در استان نبوده ایم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.