براساس جدیدترین رتبه بندی دانشگاه ها و موسسات تحقیقاتی جهان در سال ۲۰۱۱ ، دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی با کسب رتبه بیست و نهم در بین دانشگاه های برتر خاورمیانه ، خود را به دانشگاه های برتر جهان نزدیکتر کرد .


به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه ، در این رتبه بندی که توسط SCIMAGO institution Ranking انجام شده شاخص های علم سنجی مربوط به ۳ هزار و ۴۲ دانشگاه و مرکز تحقیقاتی برتر جهان اعلام شده است که این دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی در مجموع بیش از ۸۰ درصد مقالات نمایه شده در پایگاه اطلاعات علمی SCOPUS را در ۵ سال گذشته منتشر کرده اند .
در این گزارش دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین خواجه نصیر الدین طوسی به عنوان نهمین دانشگاه برتر وابسته به وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری توانسته رتبه ۱۲۸۹ را در بین دانشگاه های جهان از آن خود کند .

دستیابی به این افتخار که حاصل ارائه ۱۸۵۳ مقاله علمی ثبت شده در پایگاه اطلاعات علمی SCOPUS در طی ۵ سال گذشته است دانشگاه خواجه نصیر را یک گام دیگر به رسیدن به اهداف برنامه استراتژیک خود نزدیک تر می کند .
براساس جدیدترین رتبه بندی دانشگاه ها و موسسات تحقیقاتی جهان در سال ۲۰۱۱ ، دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی با کسب رتبه بیست و نهم در بین دانشگاه های برتر خاورمیانه ، خود را به دانشگاه های برتر جهان نزدیکتر کرد./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.