هفته چهارم مسابقات اسب‎دوانی کشور در اهواز برگزار گردید و چابکسواران برتر مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در این هفته از مسابقات 63 راس اسب از شهرستان‎های شادگان، اهواز ،‌خرم‎آباد، رامشیر، شوش دانیال، بندر گناوه ، آبادان، ‌رامهرمز، دزفول، شوشتر، امیدیه، یزد، بندرامام خمینی، اندیمشک، باغملک و تبریز در هفت کورس با یکدیگر رقابت کردند.

در این رقابت‎ها که جمعه (هشتم بهمن‎ماه) در میدان سوارکاری نیرو (برق منطقه ای) انجام شد، در کورس اول محسن یزدانفر با اسب "‌نواف" به مالکیت فیصلی‎زاده و شهرویی از اهواز برسکوی اول ایستاد؛ موسی محمدی با اسب "نارشادگان" به مالکیت صلاح شاوردی از شادگان دوم شد و محمد مقدم با اسب "نیل عمران" به مالکیت شیخ‎محمد زرگانی از اهواز جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

در کورس دوم، مهدی هلاکوپور با اسب "‌معراج اصلانی" به مالکیت ملاعزیز هلاکوپور از شوش دانیال مقام اول را کسب کرد و پس از وی مجاهد حمید با اسب "‌میاس سادات" به مالکیت سیدهاشم سیدلطیفی از اهواز و حسین دورقی با اسب " ماهان آل‎شویرد" به مالکیت رحمت آلبوغبیش از شادگان به ترتیب رده‎های دوم و سوم را به دست آوردند.

در کورس سوم، مصطفی خادمعلی با اسب "نبرد خوزستان" به مالکیت حسین خادمعلی از دزفول، محمد حاجی‎زاده با اسب "‌مرسدس" به مالکیت جمال آلبوغبیش از شادگان و امین جلیلی با اسب "مشعل فاضلی" به مالکیت فرهاد فاضلی از آبادان به ترتیب اول تا سوم شدند.

در کورس چهارم، بهمن خلیلو با اسب "‌کیوان جاسمی" به مالکیت محمد لویمی از اهواز و علیرضا سپهوند با اسب " لاشیک آل شویرد" به مالکیت عماد آلبوغبیش از شادگان به ترتیب در مکان های اول و دوم قرار گرفتند و یعقوب غمخوار با اسب "‌کیکاووس پارسیا" به مالکیت غلامحسین بامیان از دزفول در جایگاه سوم ایستاد.

در کورس پنجم، علی زارعی با اسب "نابودگر مسعود" به مالکیت صادق صادقیان از شوش‎دانیال مکان نخست را به خود اختصاص داد و محسن یزدانفر با اسب "متین خان" ‌به مالکیت منصور دهقانپور از یزد و حاتم فرهانی با اسب "مهیب محسنی" به مالکیت کمال محسنی از اهواز به ترتیب جایگاه‌های دوم و سوم مسابقات را کسب کردند.

در کورس ششم، ابوالفضل دهقان با اسب "نازپر مدائن" به مالکیت کسری احمدی از خرم‎آباد حائز رتبه اول شد، مجاهد حمید با اسب "لولو حایط" به مالکیت محسن رضایی‎نژاد از اهواز در مکان دوم ایستاد و علیرضا سپهوند نیز با اسب "میلاد ضیاء" به مالکیت محمد پورمحمدضیا از خرم‎آباد در رده سوم قرار گرفت.

سرانجام در کورس هفتم، ابوالفضل دهقان با اسب "نریمان حیدری" به مالکیت محمدتقی نقدی از یزد عنوان قهرمانی را بدست آورد و پس از او علی زارعی با اسب "‌مهیار پسنده" ‌به مالکیت اهورا پسنده از اندیمشک دوم و علیرضا سپهوند با اسب "کیت‎ایل" به مالکیت حاجی‎زاده‎بختیاری از باغملک سوم شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.