نمایندگان کشورمان در روز دوم رقابت های بین المللی کشتی پاریس به مصاف حریفان خود رفته اند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های بین المللی کشتی پاریس، از دیروز (شنبه) با برگزاری مسابقات چهار وزن نخست آغاز شده است و امروز با برگزاری مسابقات چهار وزن دوم به پایان می رسد.
 
در روز دوم این رقابت ها چهار نماینده کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند که نتایج آن ها به شرح زیر است:
 
در وزن 59 کیلوگرم محسن حاجی پور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل ژانسیریک سارسنبایف از قزاقستان با نتیجه 5 بر یک به پیروزی رسید. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف تگیران گالوستیان از فرانسه می رود.
 
در وزن 66 کیلوگرم علی ارسلان در دور اول با نتیجه 9 بر صفر آندرس وتسچ از سوئیس را شکست داد وی در دور بعد نیز ماماداسا سیلا از فرانسه را با نتیجه 10 بر 2 شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. ارسلان در این مرحله به مصاف نورگلیم کاندیک از قزاقستان می رود.
 
در وزن 80 کیلوگرم رامین طاهری در دور اول به دامیان دیتسچ از سوئیس را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد وی در دور بعد مقابل الکس کسیدیس از سوئد با نتیجه 6 بر 2 پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.
 
در وزن 130 کیلوگرم امیر قاسمی منجزی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم و در مرحله نیمه نهایی به مصاف لوک زانتون از فرانسه می رود.
 
در روز نخست این مسابقات علی اکبر حیدری نماینده وزن 98 کیلوگرم کشورمان به مدال برنز دست یافت.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار