اهواز؛

برگزاری اولین دوره انتخابات استانی مجمع جوانان خوزستان

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: این مجمع با بیان اینکه برای نخستین بار مجامع کشوری و استانی سمنهای جوانان تشکیل می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،فرامرز کیانی زاده ،مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در این مجمع با بیان اینکه برای نخستین بار مجامع کشوری و استانی سمنهای جوانان تشکیل می شود،عنوان داشت: مجمع استانی شورایی متشکل از اعضای سازمانهای مردم نهاد در حوزه جوانان است که با آرای مستقیم نمایندگان این سمنها برای مدت دوسال انتخاب می شوند.

وی افزود:مجمع استانی جوانان دارای وظایف و حدود اختیاراتی خواهد بود که امیدواریم مجمع جوانان خوزستان هم در استان و هم در کشور بتواند از حقوق جوانان استان دفاع کند.

همچنین معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان طی سخنانی از زحمات و خدمات داوطلبانه و خودجوش سمنهای استان در ارائه خدمات مختلف فرهنگی،آموزشی،اجتماعی،حمایتی و مشارکت در توسعه استان تشکر کرد و گزارشی از اقدامات انجام شده در تشکیل مجمع استانی ارائه نمود.

این مجمع با حضور مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان،معاون فرهنگی و امور جوانان،مسئول دفتر دبیرخانه مجمع ملی جوانان کشور ،نماینده امور اجتماعی استانداری و نمایندگان سازمانهای مردم نهاد به انجام رسید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار