رئیس دانشکده پیامبر اعظم (ص) از برگزاری همایش نظام سلطه و جریان نفوذ در 17 بهمن‌ماه جاری خبر داد.

17 بهمن؛

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین حسینی دبیر همایش علمی نظام سلطه و جریان نفوذ در نشست "نفوذ و جریان سلطه" که امروز یکشنیه (10 بهمن ماه) در دانشکده پیامبر اعظم(ص) برگزار شد، پیرامون برگزاری این همایش گفت: این همایش 17 بهمن‌ماه در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف اصلی از برگزاری این همایش تبیین و واکاوی اندیشه‌های علمی و عملی مقام معظم رهبری در زمینه نفوذ است؛ به طوری که زمینه‌ای برای مصون‌سازی بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مقابل توطئه‌های نظام سلطه فراهم شود.

دبیر همایش نظام سلطه و جریان نفوذ تصریح کرد: مقالات مختلفی به دستمان رسیده، لذا امیدواریم بتوانیم از میان 20 مقاله، راهی برای کمک به تبیین بحث نفوذ در گفتمان امنیتی و گفتمان‌سازی در کشور ایجاد کنیم.

حسینی گفت: همچنین تمامی نخبگان و اهالی رسانه می‌توانند در عرصه گفتمان سازی این مفهوم مهم، کمک کنند.

رئیس دانشکده پیامبر اعظم (ص) با بیان اینکه سخنران همایش آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه است، اظهار داشت: این همایش در 5 پنل تخصصی ارائه می شود، برگزاری نشست‌های آن از 5 ماه گذشته آغاز شده و تاکنون 40 نشست تخصصی و علمی در مورد ابعاد مختلف بحث نفوذ انجام شده است.

وی ادامه داد: همچنین در اختتامیه این همایش حجت الاسلام والمسلمین رئیسی سخنرانی می‌کند در پایان هم از اصحاب قلم در عرصه نفوذ و جهاد کبیر تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار