معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان لالی از برگزاری 38محفل قرآنی به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،خدامراد نجفی‌حاجی‌ور، معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان لالی  گفت: از برگزاری ۳۸ محفل قرآنی ویژه دانش‌آموزان در دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

وی با بیان اینکه به مناسبت سی و هشتمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران، برنامه‌های متعددی ویژه دانش‌آموزان تدوین شده است، افزود: نواختن زنگ گلبانگ انقلاب و اقامه نماز شکرانه دهه فجر انقلاب اسلامی در اولین روز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

نجفی با بیان اینکه برگزاری همایش‌های سیاسی و فرهنگی به همراه یادواره شهدای انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های این معاونت ویژه دانش‌آموزان در دهه مبارک فجر است، تصریح کرد: ۳۸ محفل قرآنی نیز در دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در این محافل قرآنی که در مدارس شهرستان و روستاها برگزار و از قاریان شهرستانی استفاده خواهد شد، افزود: محسن حاجی نیز به عنوان قاری میهمان در این محافل قرآنی حضور می یابند. این محافل قرآنی از سه‌شنبه ۱۲ بهمن‌ماه تا پایان دهه فجر در مدارس برگزار خواهند شد.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.