دبیر هیئت بدمینتون استان زنجان ازحضور 5 بدمینتونیست زنجانی در مسابقات بدمینتون جام فجر خبر داد.

دبیر هیئت بدمینتون استان زنجان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛اعلام کرد: مسابقات بین المللی جام فجر 27بهمن با حضور ورزشکاران این  20کشور آغاز می شود.
باقری با اشاره به اینکه پنج ورزشکار از استان زنجان در این  رقابتها حضور خواهند یافت ، افزود: 2ورزشکاردر رده سنی بزرگسالان  ،2نفرجوانان ویک بانوهم در رده سنی نوجوانان ، نمایندگان زنجان در این مسابقات هستند.
وی همچنین در مورد تغییرات اخیر هیئت بدمینتون استان زنجان گفت: آقایان ،انصاری به عنوان سرپرست ،نصیری نایب رئیس، باقری دبیر،گیوه ای و ولی دروی مشاورین عالی و خانمها مهاجری نایب رئیس اول بانوان وفریده عینی به عنوان مشاور عالی بانوان هیئت منصوب شده اند.
دبیر هیئت بدمینتون استان با بیان اینکه این رشته ورزشی در زنجان 50 سال سابقه دارد،  افزود: بدمینتون زنجان جزو اولین رشته های ورزشی است که در 30 سال گذشته در قهرمانی کشور ،غرب آسیا و تورنمنت های بین المللی صاحب مدال شده است.
 باقری در مورد برنامه های آتی هیئت نیزگفت:با توجه به سیاستگذاری های صورت گرفته ، تدوین برنامه استراتژیک4 ساله هیئت بدمینتون استان زنجان از سال96 شروع می شود .
وی افزود در این استراتژی ، با شناسایی نقاط ضعف ،قدرت،فرصت و تهدید در بدمینتون استان تلاش خواهد شد تا بدمینتون استان  به اهداف کوتاه مدت و در نهایت به اهداف بلند مدت که همان ارتقاء جایگاهش است، دست یابد.

 انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.