تفهیم مفاهیم انقلابی در فعالیت های دانش آموزی/ دستاورد های انقلاب باید مطالعه شود

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی گفت: در نمایشگاه مدرسه انقلاب دستاوردهای این کار مهم در فعالیت دانش آموزی تجلی پیدا می کند.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی در آیین افتتاح نمایشگاه مدرسه انقلاب که با حضور مهدی فیض معاون پرورشی و فرهنگی، علیرضا کمریی مدیرکل آموزش و پرورش تهران و حامد علامتی دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی که صبح امروز در مدرسه پسرانه صالحی شفا برگزارشد، گفت:  وقتی که انسان چهره های مصمم دانش آموزان و تحرک انقلابی آنها را می بیند سرشار از احساس شوق می شود.

وی ادامه داد: نمایشگاه مدرسه انقلاب که پنجمین سال را می گذراند، معنای کار و دانش آموزی بودن موضوع آن را نشان داده و انقلاب اسلامی در این نمایشگاه ها تفهیم می شود.

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی گفت: دانش آموزان در نمایشگاه مدرسه انقلاب خود ساخت انقلاب اسلامی را رقم می زنند آنها با مطالعه این نمایشگاه ها را برگزار کرده و نتایج را می بینند.
 
حاج علی اکبری با بیان اینکه در این نمایشگاه انقلاب اسلامی پایان عصری نشان داده می شود که به تعبیر قرآن کریم از ظلمات و تاریکی به روشنایی آمده است، گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری ملت ایران که یکی از برترین سرمایه های انسانی بوده که در مقابل ملت های جهان که با سرعت پیشرفت می کردند در زندان بزرگ ایران به اسارت گرفته شده بود.

وی با اشاره به اینکه اکنون آن ملت اسیر حاشیه نشین که برای ملت ها نقشی نداشته است به انقلاب اسلامی تبدیل شده عنوان کرد: دستاوردهای این نهضت بزرگ فصل به فصل باید مطالعه شود و قرآن از ما درخواست دارد که آن روزهای خدایی را که نشانه معنویت الهی بود فراموش نکنیم. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار