رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ، از برگزاری بیش از 5 هزار برنامه در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ حجت الاسلام  قابل در نشست با خبرنگاران گفت : برنامه های این دهه در مناطق مختلف استان اجرا خواهد شد .

برگزاری بیش از پنج هزار برنامه در دهه فجر

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  ویژه برنامه ی این دهه از دوازدهم بهمن همزمان با سلروز سالروز ورود تاریخی امام خمینی به میهن اسلامی با رژه موتورسوران و خودروها از مقابل قرارگاه عملیاتی لشگر 16 زرهی آغاز می شود و با  حضور در گلزار شهدای قزوین ادامه می یابد.

حجت الاسلام قابل ، افتتاح و بهره برداری از پروژه های مختلف ، مراسم گلبانگ انقلاب ، نشست های سیاسی و فرهنگی ، مسابقات مختلف فرهنگی و هنری ، دیدار با خانواده معظم شهدا ، سردادن ندای الله اکبر ، تزیین و فضاسازی شهری را از دیگر برنامه های این دهه بیان کرد.

حجت الاسلام قابل افزود : جشنواره های فیلم و موسیقی فجر ، جشن های پیروزی انقلاب اسلامی ، ارائه خدمات پزشکی رایگان در مناطق محروم ، اعزام 240 نفر از افراد تحت پوشش در قالب کاروان عشق  به مشهد مقدس و برگزاری راهپیمایی یوم الله 22 بهمن از دیگ برنامه هاییست که برای دهه مبارک فجر در نظر گرفته شده است.

رییس شورای همانگی تبلیغات اسلامی ، با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری و  شوراهای اسلامی شهر و روستا  گفت : نباید تریبون های این جشن بزرگ که برای مردم است در اختیار افراد یا جناح خاصی قرار گیرد .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.