جانشين فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف و توقيف محموله البسه قاچاق به ارزش يک ميليارد و 80 ميليون ريال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ جانشين فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف و توقيف محموله البسه قاچاق به ارزش يک ميليارد و 80 ميليون ريال خبر داد و گفت: مقصد اين محموله، استان‌های مرکزی کشور بود.

سرهنگ عليرضا مرزبانی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فعاليت يک باند قاچاق در شهرستان كرمانشاه و انتقال محموله البسه خارجی از معابر غيرمجاز مرزی به داخل استان، موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره عمليات ويژه پليس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقيقات اطلاعاتی و فنی، ساعت و مسيرهای حرکت و نوع خودروی حامل قاچاق شناسایی شد و اکيپی از پرسنل اداره عمليات ويژه به محورهای مواصلاتی غربی اعزام شدند.

اين مقام انتظامی ادامه داد: پس از چندين ساعت کنترل نامحسوس، در نهايت خودروی وانت سايپا در محور قزانچی به سمت ميدان امام حسين(ع) مشاهده و دستور توقف صادر شد، اما راننده بدون توجه به ايست پليس، سرعت خود را افزايش داد که با اقدام به موقع عوامل انتظامی متوقف شد.

مرزبانی با اشاره به کشف 3400 ثوب البسه قاچاق از داخل خودرو، اظهار کرد: در اين زمينه يک متهم دستگير شد و پرونده تحت رسيدگی قرار دارد.

وی افزود: طبق اعلام کارشناسان ارزش اين محموله يک ميليارد و 80 ميليون ريال برآورد شده است.

وی خاطرنشان کرد: استان کرمانشاه يکی از مبادی مهم ورود کالای قاچاق از مرزهای غربی کشور به شمار می‌رود که در اين راستا نيروی انتظامی تمام امکانات خود را به کار گرفته تا مانع از انجام اقدامات سودجويانه قاچاقچيان شود، با اين وجود استقبال مردم از کالای قاچاق زمينه افزايش ورود اين پديده شوم به استان را فراهم آورده و تا زماني که مردم از توليدات بومی حمايت نکنند، معضل قاچاق کالا ريشه‌کن نخواهد شد.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.