فرماندار اندیکا گفت:تردد در محورتاراز به چهارمحال و بختیاری باتوجه به بارش برف و وجود سرمای شدید باید با تجهیزات ایمنی صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،منوچهر ورناصری، فرماندار اندیکا اظهار کرد: با توجه به بارش سنگین برف طی روز گذشته در محور تاراز به چهارمحال و بختیاری کسانی که قصد تردد از این محور را دارند حتماً باید با هماهنگی نیروهای راهداری و اطلاع از وضعیت هواشناسی در این مسیر حرکت کنند.  

وی با اشاره به یخ‌زدگی جاده بر اثر سرمای شدید تصریح کرد: در حال حاضر نیروهای راهداری، امداد و نجات، ماشین‌های برف‌روب، نمک‌پاش و سایر ماشین‌آلات برای امداد‌رسانی و اسکان اضطراری مسافران در این مسیر مستقر هستند.  

وی اذعان داشت: رانندگانی که می‌خواهند در این مسیر تردد کنند باید از سالم بودن تجهیزات گرمایشی خودروی خود مطمئن و وسایل ایمنی از قبیل زنجیر چرخ و ... را به همراه داشته باشند.

ورناصری در پایان گفت: اگر رانندگان نکات ایمنی را رعایت کنند و با هماهنگی نیروهای راهداری و مطلع شدن از وضعیت هواشناسی، در محور ارتباطی تاراز به استان چهارمحال و بختیاری حرکت کنند با مشکلی مواجه نخواهند شد.

محور تاراز یکی از محورهای ارتباطی شهرستان اندیکا است که به دلیل داشتن گردنه‌ای سخت و کوهستانی یکی از محورهای سخت‌گذر در حدفاصل خوزستان به چهارمحال و بختیاری محسوب می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.