حسین رمضانیان برای رسیدن به فینال وزن 97 کیلو گرم رقابت های جام یاریگین به مصاف کایل اسنایدر قهرمان جهان و المپیک از آمریکا خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام ایوان یاریگین از روز جمعه در شهر کراسنویارسک روسیه آغاز شده است و امروز و در روز سوم پایانی این مسابقات محمدمهدی یگانه جعفری و حسین رمضانیان نمایندگان اوزان 65 و 97 کیلوگرم تیم منتخب کشتی مازندران، به مصاف حریفان خود رفته اند.
بر این اساس محمد مهدی یگانه جعفری در وزن 65 کیلوگرم در نخستین مصاف خود ماساکازو کاموی از ژاپن را سه بر دو شکست داد و وارد مرحله یک هشتم نهایی شد.
وی در این مرحله نیز موفق شد سیرودین حسن اف از ازبکستان را شش بر صفر از پیش‌رو بردارد اما در مرحله یک چهارم نهایی مقابل چرمن والیف از روسیه 9 بر سه شکست خورد و شانس رسیدن به فینال را از دست داد.
در وزن 97 کیلوگرم حسین رمضانیان پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر رنچ گانا مو از چین را شکست داد .وی در مرحله یک چهارم نهایی نیز دومان بورتریکوف از قزاقستان را 12 بر صفر شکست داد و به نیمه نهایی رسید. رمضانی در نیمه نهایی باید به مصاف کایل اسنایدر ، قهرمان جهان در سال 2015 و قهرمان  المپیک در سال 2016 از آمریکا برود.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار