مدیرعامل شرکت آب‌و فاضلاب شهری استان سمنان از افتتاح و کلنگ‌زنی 52پروژه عمرانی آبفای شهری استان سمنان بااعتباری 652میلیاردی خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مدیر عامل شرکت آبفای شهری استان سمنان با اشاره به افتتاح ۴۷پروژه این شرکت در دهه فجر، گفت: ۲۶۲ میلیارد ریال برای این پروژه‌ها هزینه شده است.
 محمد طاهری در نشستی با اصحاب رسانه در شرکت آب و فاضلاب شهری سمنان ضمن بیان اینکه به مناسبت دهه فجر کلنگ پنج پروژه این شرکت با اعتباری بالغ بر ۳۹۱میلیارد ریال به زمین زده می شود، افزود: ۴۷پروژه آب‌و فاضلاب شهری نیز در این ایان به بهره برداری خواهند رسید.
وی با تاکید بر اینکه متاسفانه در برخی از قسمت های استان سمنان که دارای جمعیت قابل توجهی است با کمبود آب مواجه هستیم، بیان داشت: هم اکنون در مرکز استان ۱۵۰ لیتر برثانیه و در شاهرود ۱۸۰ لیتر بر ثانیه با کمبود آب مواجه هستیم و باید شهروندان در مصرف آب  صرفه جویی کنند.
مدیر عامل شرکت آبفای شهری استان سمنان تصریح کرد: خوشبختانه در شهرهای دیگر استان مشکل چندان جدی برای تامین آب شرب وجود ندارد و یا در نقطه سربه سر هستیم.
طاهری با اشاره به این مطلب که  از پرتال خدمات غیرحضوری مشترکان به عنوان یکی از پروژه های دهه فجر راه اندازی می شود، اظهار داشت: توسعه شبکه‌های فاضلاب، اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب شرب، بهره‌برداری از اجرای خطوط انتقال آب از تصفیه‌خانه گرمسار تا داخل شهر، پروژه نصب و راه‌اندازی کنتورهای مغناطیسی، احداث پکیج تصفیه فاضلاب مسکن مهر گرمسار با ظرفیت ۴۵۰ مترمکعب در شبانه‌روز از جمله این پروژه ها هستند.
وی در پایان، پروژه نصب شیرهای پدالی کاهنده مصرف آب در اماکن عمومی و از جمله مساجد، مدارس، دستگاه‌های عمومی که در فاز اول دربرگیرنده ۵۵۹ دستگاه شیرپدالی است را از دیگر پروژه های قابل افتتاح ذکر کرد و گفت: راه‌اندازی ارتباطات رادیویی (بی‌سیم) شرکت آب و فاضلاب استان و... از مهمترین پروژه‌های آماده افتتاح در این استان است که برای آماده‌سازی آنها اعتباری افزون بر ۲۶۲ میلیارد ریال هزینه شده است.
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار