دروازه بان تیم صبای قم گفت: داور یک پنالتی بی مورد را به نفع پرسپولیس اعلام کرد تا خیال‌شان از پیروزی راحت شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،محسن فروزان پس از شکست دو بر صفر صبای قم مقابل پرسپولیس بیان داشت: نیمه اول بازی خوبی را مقابل پرسپولیس به نمایش گذاشتیم،اما متاسفانه داور این بازی یک پنالتی برای ما نگرفت و از همه بدتر گل صحیح ما را کمک داور مردود اعلام کرد. مطمئن باشید اگر این دو صحنه گل بود، شرایط بازی به نفع تیم ما تغییر می کرد.
 
وی ادامه داد: در نیمه دوم پرسپولیس سوار بازی بود، اما ما هم موقعیت هایی داشتیم که نتوانستیم به خوبی از آنها استفاده کنیم. گل اول پرسپولیس گل به خودی بود که در ادامه داور یک پنالتی بی مورد را به نفع پرسپولیس اعلام کرد تا خیال‌شان از پیروزی راحت شود.
 
دروازه‌بان تیم صبای قم تصریح کرد: اگر می‌دانستیم قرار است اتفاقات بازی به ضرر تیم ما رقم بخورد،در بازی شرکت نمی‌کردیم تا پرسپولیس 3 بر صفر برنده شود.

فروزان در پایان درباره ماندن صبا در لیگ عنوان کرد:صددرصد در لیگ ماندگار خواهیم شد، باشگاه بازیکنان خوبی را در فصل نقل و انتقالات زمستانی جذب کرده است و با بازیکنان خوبی که در اختیار داریم تمام سعی مان را می کنیم تا در ادامه لیگ نتایج بهتری را کسب کنیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۰۸:۵۷ ۱۰ بهمن ۱۳۹۵
بروووووووووووووووووووووووووو
Iran (Islamic Republic of)
محمد میزبان
۲۳:۳۰ ۰۹ بهمن ۱۳۹۵
لطفا توجیه نکن خودتو آقای فروران. چطور بود؟!!
آخرین اخبار