بارش سنگین برف و انسداد جاده های اصلی دلفان موجب شد تا جلسه عالی مدیریت بحران استان لرستان در شهرستان دلفان برگزار شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛مدیرکل مدیریت بحران لرستان در جلسه عالی مدیریت بحران این استان اظهار داشت : بارش سنگین در تمامی شهرستان‌های استان به جز شهرستان پلدختر گزارش شده و بارش در دلفان به 50 سانتی‌متر رسیده است.

رضا آریایی افزود:بارش سنگین برف در شهرستان‌ دلفان موجب مسدود شدن جاده های اصلی نورآباد قطع راه‌های ارتباطی بیش از 400 روستای این شهرستان و قطع برق برخی مناطق روستایی شده است.

وی تاکید کرد: تردد در سایر محورهای مواصلاتی لرستان به آرامی ولی با زنجیر چرخ برقرار است.

به گفته مدیریت بحران استان آسمان لرستان تحت تاثیر سامانه جدید بارشی قرار خواهد گرفت که تا صبح دوشنبه به صورت بارش برف و باران در استان فعال خواهد بود.

آریایی با اشاره به شدت بارش برف برای روز یکشنبه در لرستان،گفت: با توجه به اینکه میزان برودت هوا رو به افزایش است، در این راستا اطلاع‌رسانی به اعضای شورای مدیریت بحران شهرستان‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سلسله نیز از بسته شدن راه ارتباطی بیش از 60 روستا به دلیل بارش برف در این شهرستان خبر داد.

محسن ملکی با بیان اینکه در برخی محورهای این شهرستان 30 سانتی متر برف باریده است افزود: در حال حاضر در کلیه راه‌های ارتباطی روستایی شهرستان به‌جز روستاهای منطقه قلایی مشکل تردد وجود ندارد.


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.