درسا نامور نويسنده 8ساله ای است كه با روحیه بسيار قوی به مبارزه با سرطان رفته است.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛درسا  نامور با حضور در برنامه "فرمول یک "  برگی از زندگی‌اش را ورق زد.
درسا نامور کودک 8 ونیم ساله بابلسری  در پی دیدن یک برنامه تلویزیونی به کار نویسندگی علاقه مند می‌شود.
پس از آن  شروع به نوشتن کتاب می‌کند و تا کنون موفق به نوشتن کتاب‌هایی با نام" گنجشک مغرور"،" آش پشت پا خاله خرگوشه " و کتابی با مضمون صرفه اقتصادی که افراد با داشتن منابع کم به خواسته‌هایشان برسند به نگارش درآورده است.
درسا حدود 8 ماه پیش بر اثر سر درد به پزشک مراجعه می‌کند و با تجویز دارو به طور موقتی بهبود پیدا می‌کند اما دوباره علاوه بر سر درد، رنگ‌ها را تشخیص نمی‌دهد و چشم‌هایش دچار  مشکل می‌شود  و رفته رفته بینای اش کم می‌شود.
در مراجعه بعدی به پزشک، پزشک اعلام می‌کند که سریعاً باید مورد عمل جراحی قرار گیرد. خانواده درسا را برای جراحی به مرکز طبی کودکان تهران می‌آورند در آنجا مشخص می‌شود که درسا به سرطان مبتلا شده است و آن را به بیمارستان محک ارجاع می‌دهند و درسا مورد جراحی قرار می‌گیرد.
تا کنون درسا در بیمارستان محک  توسط رادیو تراپی مورد درمان قرار گرفته و در اتاق ایزوله هم بوده است.
درسا که دردهایی زیادی را بر اثر این بیماری متحمل شده ولی علی رغم آن از مادر و پدران کودکان سرطانی درخواست می‌کند که همین که ما کنارتان هستیم جای شکر دارد.
درسا به پدر و مادرهای کودکان سرطانی  تاکید دارد  که  قوی باشند تا همه روزهای خوب را از دست ندهند.
نویسنده کوچک  از پزشکان تقاضا کرد که اگر راه حل دیگری برای درمان دردش دارد برای وی آشکار کنند برای درمان بهتر دردش.
این کودک درپایان از آرزویش گفت که دوست دارد برنامه عموفیتیله هایی دوباره پخش شود ضمن اینکه علاقه دارد آن‌ها را از نزدیک ببیند.




برای دانلود اینجا کلیک کنید


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار