سارق بيمارنما در يکی بيمارستانهای شهرستان ساری دستگیر شد.

سرهنگ زيدالله کاظمی فرمانده انتظامی شهرستان ساری در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری از شناسايی و دستگيری سارق بيمارنما در يکی بيمارستانهای اين شهرستان خبر داد.

وی گفت: در پي سرقت اموال و اشياء قيمتی کارکنان و کادر درمانی يکی از بيمارستان های ساری موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 11 اين شهرستان قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان ساری افزود: ماموران با بررسی های همه جانبه و انجام تحقيقات پليسی به يکی از بيماران که به علت بيماری نامشخصی در بخش اورژانش بيمارستان بستری بود مشکوک شدند .

سرهنگ کاظمی گفت : ماموران با انجام تحقيقات پليسی متهم را که با تظاهر به بيماری حاد پس از بستری شدن در بخش های اين بيمارستان اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه ، وجه نقد و اموال قيمتی کارکنان وکادر درمانی اين بيمارستان می کرد شناسايی و دستگير کردند .

وی افزود: در ادامه تحقيقات پليسی يکی از همدستان متهم که در فرصتی مناسب اموال سرقتی توسط متهم را به خارج از بيمارستان می کرد نيز شناسايی و درحين انتقال اموال مسروقه دستگير شد .

فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: در بازرسی های به عمل آمده از متهمان چندين دستگاه گوشی تلفن همراه ، وجه نقد و اموال سرقتی کشف شد .

متهم و همدست وی پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائی معرفی و موضوع در دست بررسی است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.