استاندار اردبیل گفت: بخش کشاورزی و صنعت مغان با بهره‌برداری از پایاب سد خداآفرین متحول می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل؛ مجید خدابخش افزود: در حال حاضر دولت یازدهم بیش از یک میلیارد دلار از محل صندوق توسعه ملی به استان اردبیل اختصاص داده است که این اعتبار در منطقه مغان به صورت همه‌جانبه صرف می‌شود .

وی گفت:‌ بهره‌برداری از پروژه پایاب خداآفرین انقلاب عظیمی در بخش‌های مختلف صنعت و کشاورزی منطقه ایجاد خواهد کرده و اگر این پروژه طبق برنامه‌ریزی باشد به طور حتم می‌تواند راهگشای بخش بزرگی از مشکلات در منطقه باشد و انقلاب بزرگی در وضعیت صنعت و کشاورزی منطقه ایجاد کند.

استاندار اردبیل افزود: اگر بتوانیم بهره‌برداری مناسب و طبق برنامه‌ریزی از پایاب سد خداآفرین داشته باشیم، به طور حتم این موضوع می‌تواند راهگشای بخش بزرگی از مشکلات در منطقه باشد که امیدواریم در این زمینه مسئولان و دستگاههای اجرایی مربوطه مشارکت همه‌جانبه‌ای داشته باشند.

خدابخش تصریح کرد: اشتغال‌زایی در حال حاضر یکی از بزرگترین و اساسی‌ترین مشکلاتی است که به دغدغه‌های مسئولان کشوری و استانی تبدیل شده است که امیدواریم بتوانیم با بهره‌برداری از این پروژه دغدغه و نگرانی عموم مردم را در حد قابل توجهی کاهش دهیم.

وی بیان کرد: رشد جمعیت منطقه مغان در طول سالهای اخیر نشان از پویایی بخش صنعت و کشاورزی منطقه است و خاک و آب بی‌نظیر مغان باید با برنامه‌ریزی مناسب به بهترین شکل بهره‌برداری شود و برای اجرای اهداف پروژه پایاب سد خداآفرین آماده هستیم تا جلسات منظم و منسجمی برگزار نماییم و مشکلات و موانع موجود را از بین ببریم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.