کرمانشاه؛

برگزاری سومین همایش خیرین مدرسه ساز در ثلاث باباجانی

همایش خیرین مدرسه ساز شهرستان ثلاث باباجانی با حضور مسوولان استانی و شهرستانی و حضور خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار در محل سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تازه آباد برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاهدر این همایش ایوب محمدی پور مدیر آموزش و پرورش شهرستان ثلاث باباجانی ضمن تشکر و خیر مقدم از حضور پرشور خیرین و مهمانان استانی و شهرستانی، گزارشی از وضعیت آموزش و پرورش شهرستان ارایه کرد.

محمدی پور در ادامه با قدردانی از تلاش ها و زحمات مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان در توجه ویژه به شهرستان در تخصیص اعتبارات و جایگزینی کانکس در تعدادی از مدارس خطر آفرین، خاطر نشان کرد: با تمهیدات فرماندار محترم و تعدادی از خیرین از سایر نقاط کشور مدرسه فرهنگیان به بهره برداری برسد و ابراز امیدواری کرد در روستاهای شهرستان شاهد مدارس فرسوده و استیجاری نباشیم.

در ادامه همایش امام جمعه و مسوول مشارکت های اداره کل آموزش و پرورش استان به عنوان سخنران به ایراد سخنرانی درباره جایگاه خیرین با توجه به آموزه ها در دین مبین اسلام و همچنین مقایسه وضعیت حال حاضر مناطق استان نسبت به گذشته پرداختند.

گفتنی است از دیگر برنامه های این همایش اجرای کلیپ، سرود دانش آموزی و تک خوانی و تک نوازی  بود و در پایان از خیرین فعال با اهدا لوح تقدیر شد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: کرمانشاه ، برگزاری ، سومین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.