نتایج یک نظرسنجی جدید نشان داد محبوبیت دونالد ترامپ در روسیه بیشتر از آمریکاست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت "وی او ای"، همچنانکه "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور آمریکا خود را برای برقراری یک تماس تلفنی با "ولادیمیر پوتین"، رئیس جمهور روسیه آماده می کند، نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد محبوبیت رئیس جمهور جدید آمریکا در روسیه بیشتر از کشور خودش است. اما ترامپ این محبوبیت فوق العاده را به پوشش خبری مثبت رسانه های روسیه مدیون است.

نتایج نظرسنجی اخیر مؤسسه "گالوپ" نشان داد تنها 45 درصد از آمریکایی ها دونالد ترامپ را به عنوان رئیس جمهور خود پذیرفته اند. این رقم در طول تاریخ برای یک رئیس جمهور آمریکا بی سابقه است. این درحالیست که نتایج نظرسنجی جدید "VTsIOM" روسیه نشان داد 48 درصد روس ها معتقدند که ترامپ یک رئیس جمهور خوب و حتی یکی از بهترین رؤسای جمهور آمریکاست. همچنین، 31 درصد از شرکت کنندگان اعلام کردند که او یک رئیس جمهور معمولی است. جالب آنکه فقط 4 درصد روس ها ترامپ را یک رئیس جمهور بد برای آمریکا خواندند. 

اما این محبوبیت ترامپ بخاطر پوشش خبری گسترده رسانه های روسیه از مبارزات انتخاباتی دونالد ترامپ است. حتی پس از برگزاری مراسم تحلیف ترامپ نیز رسانه های روسیه بیش از پیش اخبار وی را پوشش می دهند. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار