تردد خودروها در محورهای ارتباطی استان سمنان با وجود برفی بودن محورها، عادی و روان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با بیان این که بیشتر جاده‌های استان بارانی و برفی است، گفت : هم اکنون تردد خودروها در محورهای ارتباطی این استان عادی و روان است.

ایرج رئیسیان افزود: افزود: در زمان حاضر محور فولادمحله - شهمیرزاد به دلیل بارش برف لغزنده است و لازم است رانندگان وسایل نقلیه با سرعت مجاز در این مسیر تردد کنند.

وی تصریح کرد : از بامداد روز جمعه در محور فیروزکوه به سمنان، بارش برف آغاز شده و لازم است دارندگان وسایل نقلیه سنگین و خودروهای عبوری در این مسیر هم با رعایت کامل و دقیق قوانین راهنمایی و رانندگی تردد کنند.

رئیسیان با بیان این که در گردنه آهوان واقع در مسیر سمنان به دامغان و محور تهران - گرمسار هم اکنون شاهد بارش باران هستیم، افزود : به همراه داشتن زنجیر چرخ برای رانندگانی که قصد تردد در راه های مواصلاتی استان را دارند ،الزامی است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان اظهار داشت: گردنه خوش ییلاق در محور شاهرود- آزادشهر و جاده توسکستان نیز برفی و این محور نیز‌لغزنده است.

وی افزود : بارش باران و برف تا 2 روز آینده در مناطق کوهستانی و نوار مرزی استان سمنان ادامه خواهد داشت و احتمال مسدود شدن جاده های ارتباطی در ین محورها وجود دارد.

انتهای پیام / د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.