انگلیسی‌ها عامل ناامنی در کشورهای اسلامی هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛ابراهیمی پورامام‌جمعه آبادان گفت: تمام مشکلات منطقه ما بعد از ورود انگلیسی‌ها به منطقه آغاز شد و انگلیسی‌ها عامل ناامنی کشورهای اسلامی هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی ابراهیمی پور در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه آبادان با اشاره به جان‌فشانی آتش‌نشانان در حادثه پلاسکو، افزود: نگاه قشر آتش‌نشان و نظامی‌های ما که در شرایط  مختلف با خطر مواجه هستند به کار خود به‌عنوان یک شغل نیست.

وی افزود: مواجه با آتش و گلوله دشمن و گذشتن از جان و مال فقط به دلیل عشق به کار است و این اقشار حرفه و وظیفه خود را با عشق پیش می‌برند.

ابراهیمی پور عنوان کرد: از همه نهادها و سازمان‌ها اعم از شهرداری، فرمانداری و سازمان منطقه آزاد اروند می‌خواهیم تا نسبت به نوسازی ناوگان آتش‌نشانی شهر اقدام کنند.

امام‌جمعه آبادان تأکید کرد: همچنین از مسؤولان تقاضا داریم تا به ساختمان‌های فرسوده شهر نگاه جدی داشته باشند و با کمک مردم نسبت به ایمن‌سازی آن‌ها اقدام کنند.

خطیب نماز جمعه آبادان با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به اتحادیه انجمن‌های اسلامی و دانشجویان اروپا، عنوان کرد: پیام رهبر معظم انقلاب منحصر به دانشجویان اروپا نیست و همه دانشجویان از جمله دانشجویان کشور خودمان را نیز شامل می‌شود.

وی گفت: در این پیام مسائل مهم و ارزشمندی بیان‌شده است و از جوانان خواسته‌شده تا بااخلاق و رفتار خود برای گسترش تفکر اسلام شیعه اثنی عشری و اسلام ناب محمدی تلاش کنند.

ابراهیمی پور با اشاره به موضوع انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی از تل‌آویو به بیت‌المقدس، افزود: رئیس‌جمهور آمریکا و سران رژیم صهیونیستی بدانند که اگر این غلط را انجام دهند انتفاضه جدیدی تشکیل می‌شود و رژیم صهیونیستی را نابود می‌کند.

امام‌جمعه آبادان با بیان اینکه مسئله فلسطین بنا بر تأکید بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب باید مسئله اول کشورهای اسلامی باشد، گفت: متأسفانه در سال‌های اخیر این موضوع در اولویت کشورهای مسلمان نیست.

خطیب نماز جمعه آبادان با اشاره به اظهارات اخیر نخست‌وزیر انگلیس، بیان کرد: یاوه‌گویی‌های این فرد، دل هر مسلمانی را به درد می‌آورد چرا که تمام مشکلات منطقه ما بعد از ورود انگلیسی‌ها به منطقه آغاز شد و انگلیسی‌ها عامل ناامنی کشورهای اسلامی هستند.

ابراهیمی پور با تشکر از عشایر برای برگزاری جلسات مختلف به‌منظور جلوگیری از تیراندازی‌ها و همچنین افزایش امنیت در شهر، بیان کرد: عشایر ظرفیت‌های بزرگ این شهر هستند و باید از این ظرفیت استفاده کرد و قدر آن‌ها را دانست.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.