عنایت به خدا،رهبری مقتدرانه و مردم سه عامل اساسی پیروزی انقلاب اسلامی بودند.

به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جواناز یاسوج؛ امام جمعه موقت باشت امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر با بیان اینکه سه عامل باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد گفت: عنایت خدای متعال،رهبری مقتدرانه و حکمیانه امام راحل و مردم فهیم سه عامل شکل گیری انقلاب اسلامی بود.

حجت الاسلام بلادی با اشاره به اینکه رهبری مقتدرانه انقلاب اسلامی با هوش و ذکاوت توانست نظام شاهنشاهی را در هم بکوبد افزود: ایشان فقیهی عادل، آگاه و شخصیتی با منش بود که سیاست در مشت او بود.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) همه چیز رابرای رضای خدا و مردم می خواست  گفت: ایشان فرمودند انقلاب ما انفجار نور بود زیرا در آن زمان ظلم، تاریکی و خفقان همه جا رافراگرفته بود، کسی جرات نمی کرد برنامه دینی اجراکند و نماز بخواند.

بلادی افزود: صدای انقلاب ایران تا اقصی نقاط دنیا پیچید چرا که با پیروزی انقلاب اسلامی ایران مردم آفریقا هم جشن گرفتند.

وی وجود مردم فهیم و ولایت مدار را نعمتی برای ایران اسلامی دانست و گفت: مردم به امام عشق می ورزیدند و امام هم توانست به خوبی جواب عشق و ایثارگری های آنها برای انقلاب اسلامی را بدهد.

حجة الاسلام بلادی با بیان اینکه سه شنبه 12 بهمن روز بازگشت حضرت امام خمینی (ره)به کشور ایران اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ادامه داد: این دهه را به روح پر فتوح امام، یادگاران امام ، ارواح طیبه شهیدان انقلاب وجنگ ،ارواح همه آنهایی که انقلابی بودند و از دنیارفتند، به مقام معظم رهبری به همه مردم عزیز وفهیم انقلاب اسلامی ایران  تبریک می گویم.

خطیب جمعه باشت درپایان خطاب به مسئولان ومردم گفت: در روزهای اخیر شاهد جانفشانی آتش نشانان در حادثه پلاسکو بودیم و آنها نشان دادند در هرلباسی و منصبی می شود ایثارگری و جانفشانی کرد.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.