به نوشته مطبوعات یونانی،با توجه به درخشش مهاجم ایرانی تیم فوتبال المپیاکوس،ممکن است این تیم مهاجم نیجریه ای خود را به چین منتقل کند.

 به گزارش رسانه‌های یونان ،پس از حضور پر فروغ کریم انصاری فرد در خط حمله المپیاکوس و گلزنی او در اولین بازی خود برای این تیم مقابل آریس، قرمزهای آتن ممکن است با جدایی براون ایدیه مهاجم نیجریه‌ای خود موافقت کنند.

المپیاکوس که در آستانه انتقال 13 میلیون پوندی لوکا میلیووییچ هافبک صرب خود به کریستال پالاس قرار دارد، از سوی یکی از باشگاه های چینی پیشنهادی 10 میلیون یورویی برای ایدیه دریافت کرده است.

این بازیکن نیجریه ای فوریه سال گذشته نیز در آستانه پیوستن به لیگ چین بود اما المپیاکوس به دلیل نیاز به این مهاجم، اجازه جدایی به او را نداد.

اما رسانه های یونانی معتقدند امسال شرایط المپیاکوس فرق می کند.این تیم علاوه بر اسکار کاردوسو ،حالا کریم انصاری‌فرد  را دارد که در اولین بازی خود برای قرمزهای آتن ،در جام حذفی برابر آریس سالونیکی  گلزنی کرده است.

روزهای آینده بسیار مهم  تعیین کننده خواهد بود، اگر چه باشگاه های چینی می توانند در ماه فوریه نیز برای خرید بازیکنان مورد نظر خود اقدام کنند.
براون در این فصل در 25 بازی، 14 گل زده است و فصل گذشته در 36 بازی 13 گل به ثمر رساند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار