امام جمعه موقت زاهدان گفت: مردم سالاری دینی ، خودباوری و دستیابی به پیشرفت های علمی و اقتصادی از برکات این نظام است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بوجود آمد.

خودباوری و دستیابی به پیشرفت‌های علمی و اقتصادی از برکات نظام استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، حجت الاسلام راهداری در خطبه های نماز جمعه زاهدان ضمن گرامیداشت فرارسیدن ایام الله دهه فجر افزود: بسیاری از کشورها، مدیریت اسلام را ناکارآمد می‌دانستند اما انقلاب اسلامی ایران حقانیت و کارآمدی خود را به همه جهانیان اثبات کرد و لازم است دستاوردهای مهم این انقلاب را به نسل جوانان و نوجوانان منتقل کرد.

امام جمعه موقت زاهدان در ادامه دهه فجر را بهترین فرصت برای بازخوانی اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی یاد کرد و خاطرنشان کرد: استقلال سیاسی و خروج از نفوذ بیگانگان از ارزشمندترین آرمانهای انقلابی مردم است که باید در صیانت از آن کوشید.

حجت الاسلام راهداری گفت: اساس انقلاب اسلامی بیداری است، از سال ۱۳۴۲ با قیام حضرت امام(ره) کلید بیداری زده شد و مردم با طاغوت و اسلام عزیز آشنا شدند و فراگیری علم و بیداری و بصیرت طی این جریان به وقوع پیوست و نتیجه داد.

وی تصریح کرد: همه باید بیدار و با بصیرت باشیم چرا که دشمن می‌خواهد با نقشه ملت ما را از مسیر انقلاب خارج سازد.

حجت الاسلام راهداری اظهار کرد: انتقال آرمان ها و اصول ارزشمند انقلاب به نسل جدید، تحقق اهداف مقام معظم رهبری، حفظ روحیه انقلابی گری در نسل‌های امروزی و آینده و همچنین تشریح دلیل های انقلاب، از علل برگزاری همه ساله جشن‌های دهه فجر هستند.

امام جمعه زاهدان افزود: رکن اصلی انقلاب اسلامی و تداوم آن رهبری شایسته امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بوده است و امروزه بایستی مردم تبعیت کامل و حمایت از ولی فقیه را داشته و به فرامین ولی فقیه جامه عمل بپوشانند.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.