لک گفت: بازی بسیار خوبی بود و 2 تیم بسیار پر تلاش ظاهر شدند و فکر می کنم تیم ما با استفاده از تجربه بالای خود موفق به پیروزی مقابل فرش آرا شد.

رضا لک سرمربی تیم گیتی‌پسند اصفهان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص بازی این تیم در مقابل فرش آرا مشهد گفت: بازی بسیار خوبی بود و 2 تیم بسیار پر تلاش ظاهر شدند و فکر می کنم تیم ما با استفاده از تجربه بالای خود موفق به پیروزی در این دیدار شد.

وی ادامه داد: بازیکنانم بازی را به خوبی مدریت کردند و ما در شروع نیمه دوم توانستیم کنترل بازی را بدست گرفته 3 امتیاز بسیار حساس را کسب کردیم.

وی در پاسخ به سوالی در مورد اختلاف 8 امتیازی با تیم دوم جدول اظهار کرد: بازی های زیادی تا پایان مسابقات لیگ برتر فوتسال مانده است. اتفاقی که برای تیم مس رخ داد امکان دارد برای ما نیز رخ دهد، بناراین هر بازی برای ما حکم فینال را دارد. باید سعی کنیم قبل از بازی های رودررو با تیم های مدعی تمامی امتیازات را کسب کنیم.

سرمربی تیم گیتی‌پسند اصفهان در پایان در خصوص برنامه ریزی جدید بازی های لیگ بیان کرد: این برنامه ریزی کار را برای ما کمی دشوار کرده است، به این ترتیب که 2 دیدار حساس خارج از خانه ما در مقابل 2 تیم مدعی تبریزی پشت سر هم افتاده است. سعی می کنیم با مدیریت این شرایط و برنامه ریزی درست نتیجه مناسبی کسب کنیم. هفته اینده نیز باید به مصاف دانشگاه آزاد تهران برویم. این تیم خطر سقوط به دسته ی پایین تر را احساس می کند بنا بر این بازی دشواری را پیش روی داریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار