یک زن میانسال در منطقه دشت آبخوان بخش مرکزی خاش بر اثر شدت بالای سرما و یخبندان شبانه جان سپرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان،محمداکبر چاکرزهی فرماندار شهرستان خاش گفت: این بانوی 55 ساله دارای اختلال حواس بوده که در 48 ساعت اخیر از منزل خارج و متاسفانه با فاصله گرفتن از محل سکونت خود دور از منطقه بر اثر شدت سرما جان داده است.

وی اظهار داشت: شب گذشته خبر مفقود شدن این بانو به فرمانداری اعلام شد که با همکاری علما و معتمدان و افراد مطلع و بومی منطقه تلاش ها و جستجوی برای یافتن وی آغاز که در نهایت پس از ساعتها عملیات امدادی و جستجو جسد این زن پیدا شد.

چاکرزهی بیان کرد: به دنبال بارشهای اخیر در شهرستان خاش سرما و یخبندان شبانه بر منطقه حاکم شده به همین سبب ضروری است خانوارها از افراد سالخورده، کودکان و افراد بیمار و دارای اختلال حواس بیشتر مراقبت کنند.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان خاش ادامه داد: هم اینک بسیاری از سدها و برکه ها و بندهای خاکی پر آب شده اند لذا ضرورت دارد مردم و مسئولان با هوشیاری بیشتری از وقوع حوادث ناگوار پیشگیری و از نزدیک شدن به این مکانها خودداری کنند.

چاکرزهی گفت: قله و ارتفاعات تفتان نیز پوشیده از برف است لذا توصیه می شود کوهنوردان و گردشگران با حفظ شرایط ایمنی و احتیاط برنامه صعود و یا تفریح و گردش داشته باشند تا در یخچال ها و محیط های بسیار سرد گرفتار نشوند.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار