مدیر جهادکشاورزی محمودآباد از توزیع بیش از 7 میلیون لیتر سوخت میان کشاورزان این شهرستان خبر داد.

احمد صادقی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  گفت: بیش از 4 میلیون لیتر نفت گاز و 3 میلیون لیتر نفت سفید امسال بین بهره برداران و تولیدکنندگان بخش کشاورزی این شهرستان توزیع شد.

وی با بیان اینکه این مقدار سوخت در بخش های مختلف کشاورزی، ماشین آلات کشاورزی، مرغداری ها و چاه های کشاورزی توزیع شده ، افزود: بیشتر مقدار سوخت توزیع و مصرف شده مربوط به چاه های کشاورزی به میزان چهار میلیون و هشصدو هشتادوسه هزار لیتر و بخش ماشین آلات یک میلیون و نهصد وچهل و هشت هزار لیتر و در بخش مرغداریها پانصدو 9 هزارلیتر بوده است.

مدیر جهادکشاورزی محمودآباد همچنین از احداث کانال آب زراعی در روستای زنگی کلای هرازپی به طول 675 متر و با اعتباری بالغ بر 500 ملیون ریال خبر داد و گفت: این شهرستان باتوجه به قرار گرفتن در پایین دست روز هراز همه ساله در فصل کشت با کمبود آب و خشکسالی مواجه می شود که احداث این کانال های بتنی برای انتقال آب و افزایش راندمان مصرف امری ضروری است.

صادقی افزود: این کانال برای آبیاری اراضی شالیزاری بوده و در سال گذشته عملیات تجهیزویکپارچه سازی آن انجام شد.

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد احداث کانال و شن ریزی جاده بین مزارع و تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری را از اولویت های مهم کاری این مدیریت دانست.

انتهای پیام/ ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.