ارزش 11 قلم کالای وارداتی در گمرک منطقه آزاد قشم کاهش یافت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،هرمز امیری مدیرصادرات، امور گمرکی و ارزش افزوده سازمان منطقه آزاد قشم گفت:این کاهش براساس درخواست تجار و بازرگانان و با بررسی در پنج کمیته ارزش گذاری و با هدف تسهیل در امر ترخیص کالا و کمک به توسعه فعالان اقتصادی اجرا شده است.
وی افزود:ارزش انواع دستگاه های ام پی تی پلیر( MP3 PLAYER) از 4 و نیم دلار به 3 دلار و انواع دستگاه های ام پی فور پلیر(MP4 PLAYER) هم از 6 و سه دلار به 3 دلار کاهش یافته است.
امیری گفت:ارزش انواع سنگ بخور از هر کیلو گرم 9 دلار به 6 دلار، انواع روتختی از 5 دلار به 2 و نیم دلار و کوله کوه نوردی هم از 11 دلار برای هر عدد به 8 دلار کاهش یافته است.
مدیرصادرات، امور گمرکی و ارزش افزوده سازمان منطقه آزاد قشم افزود: همچنین مصنوعات چوبی به ارزش 2 دلار برای هر کیلو گرم ولوازم پرده های موتوردار به ارزش 3 دلار در هر کیلو گرم در سیستم این گمرک در نظر گرفته شده است.
امیری از کاهش یک دلاری ارزش عینک های طبی و تغییر قیمت آن از 2 و نیم به یک و نیم دلار و ارزش فریم عینک (بدون شیشه) از2 و نیم به یک ونیم دلار به عنوان بخش دیگری از خدمات کاهش ارزش واردات نام برد.
وی گفت:ارزش دستگاه بستنی ساز خانگی هم در این طرح از 30 دلار به 20 دلار و انواع کلاه شنا براساس پوشاک به قیمت هرکیلو 4 هزار ریال در این گمرک ارزش گذاری و ترخیص می شود.
جزیره قشم با 120 هزار نفر در 20 کیلومتری بندرعباس قرار دارد.
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.