سرپرست پليس آگاهی مازندران از شناسايی و دستگيری اعضای باند سارقان مغازه و کشف بيش از 10 فقره سرقت در شهرستان بابلسر خبر داد .

سرهنگ عبدالله رضوانی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی وقوع چندين فقره سرقت مغازه در شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پليس آگاهی با تشکيل تيمی ويژه و تحقيقات پيرامون شناسايی سارق يا سارقان با بررسی های اوليه و بازديد از صحنه های سرقت دريافتند، سارقان در حاليکه سر و صورت خود را با نقاب پوشاندند با استفاده از خودروهای پرايد ، پژو 405 و ال نود سفيد رنگ به محل سرقت مراجعه و اقدام به سرقت اموال مغازه ها می کنند.
سرپرست پليس آگاهی مازندران ، خاطر نشان کرد: ماموران پليس آگاهی در ادامه با استفاده از شگرد های خاص پليسی سارقان مغازه به نام های "ع- پ"، "م- پ"و "آ- م" را شناسايی و با هماهنگی های قضائی در عملياتی غافلگيرانه دستگير کردند.
سرهنگ رضوانی ، افزود: متهمان در تحقيقات و بازجويی های فنی پليس به 10 فقره سرقت اعتراف کردند و پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار صادره روانه زندان شدند.
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار