فرمانده انتظامی مازندران از کشف 32 میلیارد و814 میلیون ریالی کالای قاچاق در دی امسال در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سید محمود میرفیضی در گفتگو با گفت: در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز در استان و در جهت تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و حمایت از تولیدات داخلی، این فرماندهی با استفاده از همه ظرفیت ها و امکانات طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا وارز با اولويت کالاهای گمرکی، دخانی، ترانزيتی و فرآورده های شیلاتی با هدف ناامن ساختن بستر ارتکاب جرم در دی ماه سال جاری در سطح استان به مرحله اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی مازندران، خاطر نشان کرد: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این فرماندهی با حساسيت، پيگيری و رصد قاچاقچيان ، با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، انبارها و محل دپو کالای قاچاق را شناسایی کردند.

سردار میرفیضی با اشاره به انهدام یک باند تهیه و توزیع کالای قاچاق، گفت: کشف 41 هزار و820 نخ سیگار، شش هزار عدد انواع لوازم تحریر، 14هزار و 336 قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، یک میلیون و 438 هزار عدد ابزار یراق، 847 جین البسه نامتعارف و قاچاق، 5 هزار و 436 قلم انواع مواد غذایی، 17تن چوب آلات جنگلی قاچاق، 130کیلوگرم ماهی خاویاری و استخوانی و 24هزار و 589 بوته گل و گیاه تزیینی از جمله کشفیات کالای قاچاق در این مدت بوده است.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.