سرمربی تیم ملی اهداف پروازی گفت: اعزام ورزشکاران با هزینه شخصی به مسابقات بین المللی اتفاق خوبی برای ورزش کشورمان نیست و این کار تبعات منفی بسیاری برای فدراسیون دارد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  مسابقات جهانی تیراندازی هند از4 اسفندماه آغاز می شود که تیم های ملی تفنگ و تپانچه کشورمان با ترکیب 8 ورزشکار به این رقابت ها اعزام می شوند.

این رقابت ها در بخش اهداف پروازی نیز برگزار می شود اما فدراسیون در این رشته اعزامی نخواهد داشت البته پیش تر قرار بود 3 ملی پوش با هزینه های شخصی در این رقابت ها شرکت کنند اما سرپرستی جدید فدراسیون تیراندازی با حضور این تیراندازان در رقابت های جهانی مخالفت کرد.

فرشید عبدالمحمدی سرمربی تیم ملی اهداف پروازی در خصوص اعزام این ورزشکاران با هزینه شخصی بیان کرد: ورزشکاران ملی پوش نباید با هزینه های شخصی در مسابقات حاضر شوند زیرا تبعات منفی این کار برای فدراسیون زیاد است.

ملی پوشانی که قرار بود در این رقابت ها حاضر شوند، پس از تعطیلی اردو تیم ملی اهدف پروازی تا کنون هیچ تمرینی نداشتند و حتی باید بدون مربی در مسابقات جهانی هند شرکت می کردند اما به دلیل سطح بالای این رقابت های بین المللی، بهتر بود ملی پوشان با حمایت فدراسیون اعزام شوند.

وی افزود: تیراندازان فقط در مسابقات آزاد و جایزه بزرگ می توانند با هزینه های شخصی شرکت کنند اما حضور در جام جهانی و مسابقات بین المللی بدون حمایت فدراسیون وجهه خوبی ندارد. متاسفانه شرکت در مسابقات برون مرزی با هزینه شخصی اتفاق جدیدی است که در ورزش ما به وجود آمد و باید از باب شدن آن جلوگیری کرد.

وی درباره وضعیت رشته اهداف پروازی و اینکه اردو ملی پوشان چه زمانی آغاز می شود تصریح کرد: اردو تیم ملی اهداف پروازی اول اسفند ماه آغاز می شود که طی آن ملی پوشان برای حضور در مسابقات جهانی قبرس آماده می شوند. هفته گذشته رکورد گیری تیم اهداف پروازی برگزار شد که دو نفر به اردو تیم ملی اضافه شدند. براین اساس تیم ملی اهداف پروازی با ترکیب علیرضا عسگری، نیما پورصالح، پرورش نیا، قادریان، حافظی و آقازاده برای شرکت در مسابقات جهانی قبرس که اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود در اردو شرکت می کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار