دروازه‌بان تیم دسته اولی پارس‌جنوبی پس از فسخ قراردادش با این باشگاه، امروز قراردادش را با تیم صنعت نفت آبادان امضا می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛با شدت گرفتن تنش میان هواداران صنعت نفت آبادان با کاپیتان و سنگربان این تیم، حسن هوری روز گذشته بدون اطلاع تمرینات تیمش را ترک کرد تا شایعات موجود در خصوص جدایی‌ قریب‌الوقوعش از نفت آبادان شدت بیشتری به خود گیرد.

ضمن اینکه در تمرین صبح امروز طلایی‌پوشان همه چیز روشن خواهد شد، سنگربان جدید تیم فوتبال صنعت نفت آبادان امروز از بوشهر خواهد آمد.

بر همین اساس، ناصر سالاری که روز گذشته خبری مبنی بر حضور وی در تیم صنعت نفت آبادان منتشر شده بود، روز گذشته قراردادش را با تیم پارس جنوبی بوشهر فسخ کرد تا برای عقد قراردادش با تیم صنعت نفت در آبادان حاضر شود.

به نظر می‌رسد سالاری در تمرین امروز طلایی‌پوشان آبادان شرکت کند، اما اگر تا امروز از حسن هوری خبری نشد، قطعا عقیل اعتمادی که در آغاز فصل از فوتبال هلند راهی نفت آبادان شده بود، درون چارچوب نفتی‌ها مقابل سپاهان در اصفهان خواهد ایستاد.

تکلیف چارچوب دروازه نفتی‌ها امروز تعیین خواهد شد و مشخص می‌شود که سرانجام داستان پر فراز و نشیب مثلت هوری، صنعت نفت آبادان و هواداران چه ترکیبی را رقم خواهد زد.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.