15 فیلم کوتاه از هنرمندان خراسان شمالی به جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه 100 ثانیه‌ای ارسال شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، رضا خدادادی قره‌باشلو با اشاره به اینکه یازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های 100 ثانیه‌ای با شعار «سینمای اخلاق» از چهارم تا ششم اسفند ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود، گفت: در مهلت ارسال آثار، 15 اثر از سوی 9 فیلمساز خراسان شمالی به این جشنواره ارسال شد.

خدادادی اظهار کرد: این رویداد سینمایی در قالب بخش‌های «مسابقه سینمای 100 ثانیه‌ای ایران» شامل دو بخش «اصلی» و «در مسیر تجربه» در زمینه‌های مستند، داستانی، پویانمایی و مسابقه سینمای 100 ثانیه‌ای جهان در زمینه آثار مستند، داستانی، پویانمایی برگزار می‌شود.

وی گفت: در این راستا 15 اثر ارسالی هنرمندان خراسان شمالی به جشنواره فیلم 100 ثانیه‌ای شامل یک انیمیشن و دو مستند بوده و مابقی آثار داستانی هستند.

خدادادی با اشاره به اینکه بیستم بهمن‌ماه نتایج ارزیابی و اسامی فیلم‌های راه‌یافته به بخش مسابقه این جشنواره اعلام می‌شود، خاطرنشان کرد: خراسان شمالی هرسال چند نماینده در بخش مسابقه این جشنواره بین‌المللی دارد.

وی ادامه داد: جشنواره بین‌المللی فیلم 100 در این دوره در سه محور موضوعی «اخلاق و سبک زندگی»، «اخلاق و فرهنگ کار»، «اخلاق و اقتصاد مقاومتی» برنامه‌ریزی‌شده و فیلم‌ها باید ملهم از این سه محور کلی تولیدشده باشند.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.