محمدرضا فرض‌اللهی گفت: مسابقات والیبال رده سنی نوجوانان گرامیداشت دهه فجر به میزبانی استان اردبیل برگزار خواهد شد.

سخنگوی هیأت والیبال اردبیل: میزبانی شایسته ای برای دهه فجر خواهیم داشتمحمدرضا فرض‌اللهی، سخنگوی هیأت والیبال استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران هیئت والیبال استان اردبیل یک دوره مسابقات والیبال با عنوان جام دهه فجر در اردبیل برگزار می‌کند که این مسابقات در رده سنی نوجوانان خواهد بود.

وی گفت: ورزشکاران و والیبالیست هایی که دارای داری تاریخ تولد 11 دی ماه 79 به بالا هستند می‌توانند در قالب تشکیل تیم در این مسابقات شرکت کنند که هر تیم در این مسابقات دارای هشت نفر بازیکن، یک مربی، یک سرپرست و لباس‌های هم شکل باشد.

سخنگوی هیأت والیبال استان اردبیل ادامه داد: تاریخ اعلام آمادگی تیم‌ها برای حضور در مسابقات والیبال جام دهه فجر تا 15 بهمن ماه است و ورزشکارانی که علاقمند برای تشکیل تیم و حضور در این مسابقات هستند می‌تواند با در دست داشتن مدارک از جمله بیمه ورزشی، کپی شناسنامه بازیکنان و یک قطعه عکس جهت صدور کارت به محل خانه والیبال واقع در شهرک کوثر مراجعه کنند.

فرض‌اللهی یادآور شد: بازیکنانی که در قالب مسابقات والیبال جام دهه فجر در یک تیم بازی می‌کنند به طور همزمان در تیم دیگر اجازه بازی نخواهند داشت و مدت زمان مسابقات جام دهه فجر که در رده نوجوانان است  به اردوی تیم منتخب هیأت والیبال استان اردبیل برای حضور در مسابقات کشور انتخاب خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه کمیته استعدادیابی هیأت والیبال استان اردبیل برگزاری این دوره مسابقات والیبال جام دهه فجر را بر عهده دارد، گفت: برگزاری مسابقات والیبال جام دهه فجر در راستای استعدادیابی از ورزشکاران مستعد در استان اردبیل از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار بوده چرا که این لحاظ جغرافیایی دارای بازیکنان مناسب از لحاظ فیزیکی است و سطح مناسب است که امیدواریم بازیکنان این دوره از مسابقات در تیم‌های والیبال استان اردبیل افتخارآفرین باشند.

سخنگوی هیأت والیبال اردبیل اظهار کرد: استعدادیابی مداوم در رده‌های سنی نوجوانان و نونهالان از برنامه‌های مهم هیات والیبال استان در سال‌های گذشته و نیز در سال جاری بوده است به طوری که چندین مربته استعدادیابی والیبال با حضور مسئولان استعدادیابی فدراسیون در استان اردبیل برگزار شده و نفرات منتخب نیز در حال حاضر در تمامی استان اردبیل به منظور شرکت در مسابقات کشوری حضور دارند.

فرض‌اللهی گفت: امیدواریم برگزاری مسابقات والیبال جام دهه فجر که به مناسبت سالزو پیروزی انقلاب برگزار می‌شود برای نسل جدید و نوجوانان در نشان دادن ارزش‌ها و معیارهای انقلاب اسلامی حائز اهمیت باشد که برای تیم‌های منتخب این دوره از مسابقات نیز جام قهرمانی و لوح‌های سپاس به همراه هدایای ویژه اهدا خواهد شد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار