درویش: جذب فرجی قطعی نیست/ برخی افراد با طرح استعفای فرکی اهداف خاصی را دنبال می کنند

مدیرعامل باشگاه سایپا ضمن اشاره به پیگیری شایعه استعفای فرکی گفت: تکلیف انتقال مدافع صنعت نفت به سایپا شنبه هفته آینده مشخص می شود.

درویش: جذب فرجی قطعی نیست/ برخی افراد با طرح استعفای فرکی اهداف خاصی را دنبال می کنندرضا درویش در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره قطعی شدن جذب فرشاد فرجی مدافع تیم فوتبال صنعت نفت از سوی باشگاه سایپا بیان کرد: این موضوع تاکنون قطعی نشده است. گویا فرجی دیگر قصد بازی کردن در صنعت نفت را ندارد و حتی رضایت نامه خود را از این باشگاه دریافت کرده است. برهمین اساس با فرجی صحبت کردیم و قرار است شنبه هفته آتی درباره جذب وی به جمع بندی برسیم.


وی افزود: در صورت جذب فرجی باز هم یک جای خالی در فهرست نفرات سایپا باقی می ماند اما پرونده نقل و انتقالات زمستانی خود را با جذب این مدافع می بندیم و بازیکن جدیدی نمی گیریم.

درویش درمورد اعتراض ابراهیم شکوری به پرداخت نشدن مطالباتش گفت: شکوری در لیست مازاد سایپا قرار گرفته و قصد جدایی از تیم ما را دارد. با این وجود وی همچنان جزء بازیکنان سایپا محسوب می شود و مطمئن باشید پول قرارداد این بازیکن را پرداخت می کنیم چرا که نمی توانیم نسبت به زحماتش بی تفاوت باشیم.

وی درباره شایعه استعفای حسین فرکی پس از دیدار با سیاه جامگان اظهار داشت: در جریان بازی دیروز شنیدم که گزارشگر بازی سایپا و سیاه جامگان چنین بحثی را مطرح کرده است. شاید وی با افرادی رابطه دارد که بدون اطلاع فرکی برای این مربی تصمیم می گیرند. البته امکان دارد برخی افراد با طرح چنین شایعاتی دنبال منافع خاصی باشند. به هر حال برای خود فرکی هم این امر جای سوال داشت. مطمئن باشید باشگاه سایپا شایعه استعفای سرمربی خود را پیگیری می کند تا مشخص شود چنین امری از کجا آب می خورد.

مدیرعامل باشگاه سایپا درمورد این که اگر فرکی به دلیل حاد شدن مشکل قلبی خود تصمیم به استعفا بگیرد با این امر موافقت می کند یا خیر، تصریح کرد: فرکی با وجود کسالت همچنان امور فنی تیم ما را پیش می برد. مطمئن باشید اگر مشکل قلبی وی ادامه فعالیتش را با مشکل مواجه کند، پیدا کردن مربی با کیفیتی مانند فرکی برای باشگاه سایپا بسیار سخت می شود.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار