در بحث انتخابات شوراها نیاز به یک آگاهی بخشی به جامعه برای حضور نخبگان داریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمدعلی طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: لازم است برنامه‌های جانبی نمایشگاه کتاب یزد به موضوع حقوق شهروندی و انتخابات سال آینده توجه ویژه‌ای داشته باشد.

وی با اشاره به رونمایی از منشور حقوق شهروندی توسط رئیس جمهوری، افزود: همه دستگاه‌ها موظف شده‌اند که به این موضوع بپردازند و برگزاری نمایشگاه کتاب می‌تواند فرصت خوبی در این زمینه محسوب شود.

وی با بیان اینکه شایسته است غرفه‌ای در نمایشگاه کتاب یزد به موضوع حقوق شهروندی و معرفی کتاب هایی در این رابطه بپردازد،گفت: اطلاع‌رسانی دقیق نسبت به این موضوع می‌تواند زمینه اجرای کامل حقوق شهروندی در جامعه را فراهم کند.

طالبی اظهار کرد: موضوع دیگری که نمایشگاه کتاب باید به آن توجه کند موضوع انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا می باشد که به ویژه در بحث انتخابات شوراها نیاز به یک آگاهی بخشی به جامعه برای حضور نخبگان داریم.

وی با بیان اینکه نخبگان و صاحب‌نظران باید برای حضور در عرصۀ انتخابات شوراها و در معرض رای مردم قرار گرفتن اعلام آمادگی کنند، تصریح کرد: لازم است آموزش و آگاهی بخشی در این زمینه افزایش پیدا کند و این مهم می تواند با همکاری سازمان های مردم نهاد تحقق یابد.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار