مشهد؛

پرداخت نشدن مطالبات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌جام

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌جام گفت: مطالبات پرداخت نشده بنیاد شهید به این دانشگاه سما رقم بالایی است که حدود یک میلیارد و 500میلیون تومان از مطالبات ما هنوز پرداخت نشده‌است.

پرداخت نشدن مطالبات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌جامبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی اصغر داودی اظهار کرد: علی‌رغم تمامی مشکلات مالی که وجود دارد، در ترم بهمن‌ نیز از دانشجوهای معرفی شده توسط بنیاد شهید شهریه دریافت نمی‌شود و به‌ عنوان دیون بنیاد ثبت خواهیم کرد.

او ادامه داد: همچنین در خصوص دانشجوهای شاهد، ایثارگر، جانبازان و ... طبق بخشنامه ها و موافقت‌هایی که وجود دارد، عمل خواهد شد.

داودی با اشاره به شهریه اقساطی دانشجویان نیز خاطرنشان کرد: شهریه اقساطی برای ترم بهمن حذف نشده است و می توانیم برای دانشجویانی که توان پرداخت ندارند در یک بازه زمانی شهریه را تقسیط نماییم.

رییس دانشگاه آزاد واحد تربت‌جام اضافه کرد: حدود یک سوم شهریه به صورت نقدی دریافت می شود و الباقی در بازه زمانی خاص که معمولا سه ماه است قسط بندی می شود.

او افزود : البته باتوجه به مشکلات مالی دانشگاه برنامه این مرکز بدین صورت است تا جایی که مقدور باشد، شهریه دانشجویان را به صورت نقدی و کامل در اول ترم دریافت کنیم.

داودی گفت: خواهشمندیم دانشجویانی که استطاعت مالی دارند شهریه را به صورت نقدی در اول ترم تسویه نمایند تا دانشگاه در پرداخت ها با مشکل مواجه نشود.
انتهای پیام// س ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.