مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: 27 مدرسه هیأت امنایی در سطح استان فعالیت می‌کند که با توجه به فعالیت خوب این مدارس در سطح استان این مدارس افزایش می‌یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، احمد ناصری افزود:تاکنون بیش از 220 هزار دانش‌آموز در مدارس سطح استان تحصیل می‌کنند که از این تعداد بیش از 7 هزار نفر آن در مدارس هیأت امنایی هستند.

وی با شاره به اینکه شورای آموزش وپرورش استان اردبیل جایگاه دوم کشوری را به خود اختصاص داده است، افزود: تحقق مشارکت‌های مردمی یکی از فعالیت‌های این شوراست که اهمیت زیادی برای جذب و مشارکت مردمی دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: اهم درآمدهای اختصاصی حاصل از اجرای قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش و اهم برنامه‌های اجرایی مفید در راستای فرهنگ آموزش مورد بررسی قرار گرفت.

ناصری ادامه داد: کلاس‌های فوق برنامه تقویتی و جبرانی که مکمل برنامه‌های روزانه دانش‌آموزان است و دوره‌های آموزشی برای کمک و رشد علمی و فرهنگی دانش‌آموزان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه 55 درصد مدارس در شهرستان پارس‌آباد دو نوبته است، یادآور شد: این میزان در مدارس مشگین‌شهر 50 درصد و در اردبیل 30 درصد است.

ناصری با اشاره به اینکه باید کیفیت آموزش علمی در سطح مدارس استان ارتقا یابد، افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در شورای آموزش و پرورش استان این امر مهم در مدارس مختلف استان محقق خواهد شد.

وی افزود: در تلاش برای ایجاد مدارس تک‌نوبته در استان هستیم تا نوبت بعد از ظهر نیز برای اجرای برنامه‌های مکمل و تقویتی خالی باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.