روند نامناسب و اخلال در فروش بلیت جشنواره‌ی فیلم فجر، مخاطبان و علاقه‌مندان به سینما را ناراضی کرده است.

به گزارش خبرنگارحوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پردیس ملت از روز گذشته میزبان کسانی است که در سامانه سینوگرام، برای خریداری بلیت‌های جشنواره فجر ثبت نام کردند.

این وبسایت تازه کار، از همان ابتدا کار خود را با حواشی بسیاری آغاز کرد و از ساعات اولیه ثبت‌‎نام با مشکل مواجه شد، اما با این حال کسانی هم بودند که موفق به ثبت‌نام شدند و برای دریافت بلیت‌های خود به پردیس ملت آمدند.

افرادی که در این پردیس سینمایی حضور دارند، مراحل ثبت نامشان به طور کامل در سامانه اینترنتی انجام شده و دو پیامک حاوی تکمیل ثبت نام و زمان حضور دریافت کرده‌اند، در این زمان تعیین شده بدون هیچ مشکلی نوبت گرفتند و کارهای ثبت نامشان را انجام دادند.

اما در این میان اشخاصی هم هستند که با وجود انجام مراحل ثبت نام در سامانه اینترنتی، تنها یک پیامک دریافت کرده‌اند، باید در آغازین ساعت‌های ابتدایی کار بلیت فروشی در صف طبقه پایین بایستند و مراحل ثبت نام خود را تکمیل کرده و بعد در طبقه دوم، مراحل ثبت نام خود را به پایان برسانند.

اما اصل مسئله که اختلال کار این سامانه بلیت فروشی بود، همچنان پابرجا است و بعضی از افراد موفق به ثبت نام در پایگاه اینترنتی شده‌اند اما نتوانستند سانس، سالن و سینما خود را انتخاب کنند. به این منظور مانیتوری در محل ثبت‌نام نصب شده است که نشانگر وضعیت سالن‌های جشنواره بوده و مردم در اینجا با توجه به ظرفیت سالن‌ها و سانس‌ها، بلیت‌های مورد نظر خود را انتخاب کرده و در فرم مخصوصشان درج می‌کنند و در ادامه مراحل پایانی و اخد بلیت‌هایشان انجام می‌دهند.

می‌توان به طور کلی گفت نظمی خاص بر این بی‌نظمی حاکم شده و برای بهتر شدن فروش بلیت‌های جشنواره که با این اختلال رو به رو شد، مسئولان همه تلاش خود را می‌کنند، اما در نهایت همه چیز بی‌نظم است و وقت مراجعه کننده در صف‌های مختلف تلف می‌شود، صف‌هایی که پارسال تنها به یک نوبت دهی خاتمه می‌یافت.

البته این نکته را باید به مراجعه کنندگان گوشزد کرد که در زمان تعیین شده حضور یابند در غیر این صورت امکان ورود به داخل را ندارند.

حتی مردمی هم که به پردیس ملت آمدند و جزو آن دسته از کسانی هستند که موفق به خریداری بلیت از سامانه اینترنتی شده‌اند، ناراضی از وضعیت سامانه‌ای بودند که مدام قطع می‌شد و فریاد نارضایتی‌شان بلند شده بود، اما مسئولان این امر با آرامش و متانت با همه مراجعه‌کنندگان برخورد خوبی داشتند.

گزارش از ملیکا نصیری



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عبدالسلام
۱۹:۴۵ ۰۶ بهمن ۱۳۹۵
واقعا براشون متاسفم بعد از 35 دوره هنوز دستشون نیومده چطور بلیط فروشی کنن
آخرین اخبار