معاون فرماندار شوشتر از تشکیل 10کمیته برای استقبال هرچه بهتر از مهمانان نوروزی در ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدحسن کجبافی معاون فرماندارشوشتر گفت: شهرستان شوشتر با جاذبه های منحصر به فرد طبیعی،تاریخی و اجتماعی به عنوان یک مقصد گردشگری برای مسافران داخلی و خارجی مطرح است و در همین راستا نیاز است اقدامات لازم برای آماده سازی این شهرستان هنگام ورود مسافران نوروزی انجام شود.

وی افزود:با توجه به اجرای عملیات زیرگذر مقرر شده تا شهرداری مسیرهای جایگزین را تعیین کند تا شاهد کاهش بار ترافیکی در این مسیر باشیم.

معاون فرماندارشوشتر گفت: داوطلبان جمعیت هلال احمر که در چادرهای ورودی شهر مستقر می شوند باید آموزش کافی را گذرانده، تا بتوانند گردشگران را به نحو احسن راهنمایی کنند.

وی بااشاره به اینکه یکی از تفریح های پرطرفدار گردشگران نوروزی در شوشتر قایق سواری است ادامه داد: هیات قایق رانی باید علاوه بر ساماندهی قایق داران آنها را موظف کند که برای تمام سرنشینان جلیقه نجات تهیه و در حد امکان بیمه سرنشینان را نیز پیش بینی کند.

معاون فرماندار شوشتر افزود: با توجه به ظرفیت غنی شهرستان شوشتر در زمینه صنایع دستی و تولیدات مختلف، شرایطی فراهم خواهد شد تا تولید کنندگان بتوانند تولیدات خود را به گردشگران معرفی کنند.

وی گفت:کمیته های 10گانه باید نشست های داخلی با زیرمجموعه های خود برگزار کنند تا در زمینه امنیت، بهداشت، خدمات رفاهی، اسکان، حمل ونقل، امداد ونجات و... تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.