تسهیلات اشتغال کمیته امداد به صورت کاملا قرض الحسنه با هدف ایجاد منبع درآمد و شغل ثابت و پایدار در اختیار نیازمندان و مددجویان تحت حمایت قرار می گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛  رشید جلیلیان، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه امسال دو هزار و ۳۴۳ مددجو در استان از تسهیلات اشتغال بهره مند شدند، گفت: تسهیلات اشتغال کمیته امداد تا سقف ۱۵۰ میلیون ریال به مددجویان متقاضی و دارای مهارت پرداخت می شود.

جلیلیان با اشاره به اینکه طی ۹ماهه امسال بیش از ۳۱۸ میلیارد و ۱۸۶ میلیون ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان متقاضی در استان کرمانشاه پرداخت شده، اظهار کرد: این تسهیلات برای ایجاد کسب و کار زودبازده و طرح های شغلی پایدار به مددجویان و نیازمندان اعطا شده است.

وی یادآور شد: طرح های اشتغال مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان در حوزه های خدمات، صنایع دستی، کشاورزی و دامپروری، صنفی و صنعتی ایجاد شده اند.

جلیلیان، اظهار کرد: مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان از ابتدای فعالیت این نهاد تاکنون بیش از ۵۴ هزار طرح شغلی در استان اجرا کرده اند که حدود ۵۳ هزار طرح ایجاد شده با بهره مندی از نظارت ها و مشاوره های ناظرین مجرب این نهاد هم اکنون فعال و پایدار است.

رشید جلیلیان با یادآوری اینکه از ۵۴ هزار طرح ایجاد شده طی سنوات گذشته مجریان ۳۵ هزار طرح اکنون توانمند تلقی و از نظارت های این نهاد خارج شده اند، خاطرنشان کرد: طرح های اشتغال و فعال مددجویان این نهاد از درآمد زایی مطلوبی برخوردار است.

جلیلیان اظهار کرد: توانمندسازی اقتصادی خانوارهای مددجو و خروج آنان از چرخه حمایتی کمیته امداد از رسالت های اصلی این نهاد به شمار می رود.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.