شهردار عجب شیر از افتتاح پنج طرح عمران شهری این نهاد همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛شهریار برقی گفت: برای بهره برداری از این طرح ها 21 میلیارد و 900 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و شهرداری هزینه شده است.
وی افزود:زیرسازی و جدول گذاری آسفالت خیابان شهریار، اجرای میدان شهریار و المان دیوان استاد شهریار، پارک محلی شهرک انقلاب، کلنگ زنی میدان شهید باکری، کلنگ زنی مدرسه شش کلاسه پروین اعتصامی را طرح های آماده افتتاح و کلنگ زنی در دهه فجر امسال عنوان کرد.
وی برگزاری و مشارکت در آیین‌های مرتبط با گرامیداشت ایام دهه فجر و آذین بندی و فضاسازی معابر شهری را از دیگر برنامه‌ های مهم شهرداری عجب شیر در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد.
برقی افزود: امیدواریم با افتتاح و انجام این برنامه‌ها زمینه افزایش سطح رضایتمندی مردم از خدمات این شهرداری فراهم شود و شهرداری عجب شیر به عنوان نهادی غیردولتی برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان و برطرف کردن مشکلات سطح شهر تلاش می ‌کند.  
شهردار عجب شیر خاطر نشان کرد: همه ما وظیفه داریم به پاسداشت اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی و با همکاری هم در تمام ایام سال بویژه ایام الله دهه فجر برنامه ها و اقدامات در خورشان این ایام را به مردم و ولی نعمتان این انقلاب ارائه کنیم.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.