چابهار به سرمایه گذاران خارجی معرفی شد.

معرفی چابهار به سرمایه گذاران خارجیبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،با حضور دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار پنل معرفی فرصت های سرمایه گذاری این منطقه در همایش بین المللی معرفی فرصت های سرمایه گذاری و توسعه پایدار در سواحل مکران برگزار شد.

پنل فرصت های سرمایه گذاری در منطقه آزاد چابهار با موضوعات ارائه سیاست های کلان ملی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در سواحل مکران، معرفی جایگاه ویژه این منطقه در اقتصاد ملی و ارائه برنامه‌های توسعه‌ای، نقش سواحل مکران، سرمایه‌گذاری سازمان D8، معرفی شرکت CA CC و معرفی شهرک صنعتی ایران و هند، اهداف و سیاست ها با حضور سرمایه گذارانی از کشورهای مختلف دنیا برگزار شد.

اکبر ترکان مشاور رییس جمهور در این پنل گفت: دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در سه سال گذشته تلاش کرده است تا کمبودهای زیرساختی (ریلی ـ بندری ـ جاده ای و هوایی) در مناطق آزاد را پیگیری و مدیریت کند.

وی افزود: 4 منطقه آزاد کشور در سواحل جنوبی در خلیج فارس و دریای عمان یک منطقه در حاشیه دریای خزر و دو منطقه در همجواری با کشورهای آسیای میانه و ترکیه قرار گرفته اند و اقدامات و سرمایه گذاری های مناطق آزاد در حوزه تکمیل زیرساخت های زیربنایی با جدیت دنبال شده است.
انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار