مشاور استاندار و دبیر شورای ایرانیان خارج از کشور استان با مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی دیدار نمود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛رویا محمدزاد مشاور استاندار آذربایجان غربی و دبیر شورای عالی ایرانیان خارج از کشور استان در دیدار با مدیرکل بهزیستی استان در خصوص مشکلات ایرانیان خارج از کشور گفت: جناب آقای سعادت استاندار محترم و نماینده دولت تدبیر امید در استان همواره لزوم رسیدگی به مسایل و رفع مشکلات ایرانیان خارج از کشور در زمینه های مختلف را مورد تاکید قرار داده اند.

در این دیدار مدیرکل بهزیستی استان ضمن اشاره به نقش و جایگاه بهزیستی گزارشی از فعالیت ها و موفقیت های بهزیستی استان را در شاخص های مختلف بیان نمود.

دکتر سعید فریور برگزاری کلاس های آموزشی مهارتهای زندگی- آموزش خانواده – آسیب های اجتماعی و اعتیاد برای جامعه هدف بهزیستی و زندانیان و خانواده های آنان و سایر ارگان های دولتی توسط مربیان متخصص و آموزش دیده و فعالیت های گسترده در حوزه اجتماعی ، اشتغال و پیشگیری را از جمله فعالیت های بهزیستی برشمرد.

دکتر مطلبی معاون امور اجتماعی بهزیستی آذربایجان غربی نیز در سخنانی ضمن تشریح فعالیت های حوزه اجتماعی ارائه خدمات مددکاری ، روان شناختی و ترک اعتیاد را از جمله خدمات ارائه شده بهزیستی عنوان نمود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.