نمایش ما به تنهایی حرف‌های زیادی را بازگو می‌کند، نیازی نیست ما هدفی برای نمایش داشته باشیم.

جواد خورشا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛تئاتر حرف های ناگفته ای داردجواد خورشا کارگردان و نویسنده نمایش «دوازده» در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص هدف خود از اجرای این نمایش گفت: هدف ما فقط اجرای نمایش رئالیستی بود که دغدغه جامعه را در آن بیان کردیم. این نمایش، در سالن بسیار خوب مولوی به نمایش گذاشته شد. خود نمایش، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، ما هدف خاصی پشت نمایش نداشتیم. نمایش بعدهای مختلفی دارد و بعد اصلی آن، قضاوت بود.
 
وی همچنین در خصوص سابقه فعالیت‌هایش اظهار داشت: من نویسندگی برنامه‌ خندوانه، سریال و فیلم شکرستان و چند فیلم کوتاه را در کارنامه دارم.
 
خورشا پیرامون اعضای نمایش خود تصریح کرد: اعضای نمایش ما ترکیبی از حرفه‌ای‌ها و جوانان هستند. افرادی مانند، وحید آقاپور در نمایش هستند که سال‌هاست کار می‌کنند و سابقه فعالیت دارند. ما اعضای گروهی به نام «چیز» هستیم که با این افراد تئاتری را به نمایش گذاشتیم.
 
کارگردان نمایش پیرامون استقبال مخاطبان بیان کرد: من تا به امروز بازخوردهای بسیار خوبی دریافت کردم و استقبال هم بسیار خوب و جذاب بوده است.
 
جواد خورشا در پایان گفت: امیدوارم روزی برسد که به تئاتر بهای بیشتری داده شود و مسئولان بیشتر به فکر تئاتر و تئاتری‌ها باشند.
 

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار