دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وظیفه ام حمایت از دروازه است و برای این کار سرم هم فدا می کنم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا بیرانوند درباره پیروزی مقابل گسترش فولاد اظهار کرد: تیم گسترش فولاد برای یک امتیاز به زمین مسابقه آمده بود اما در نهایت ما توانستیم سه امتیاز این بازی بگیریم. هواداران هم تا آخر حمایت‌مان کردند و دست تک‌تک آنها را می‌بوسم.

وی در مورد کلین‌شیت دوباره در لیگ برتر فوتبال بیان کرد: وظیفه من حمایت از دروازه است و برای این کار سرم را هم می‌گذارم و امیدوارم با همین روند تا قهرمانی برویم.

دروازه‌بان پرسپولیس در مورد اعتراض و صحبت با داور عنوان کرد: واقعیتش این است که به داور گفتم یک مقدار کوتاه بیاید چون بیشتر بازیکنان ما 2 کارته هستند که او هم به من اعلام کرد اعتراض نکن چون اولین نفر خودت را محروم می کنم. ما 8-9 بازیکن 2 کارته داریم که برای بازی بعدی هم 3-4 نفر از آنها به دلیل گرفتن کارت در بازی امروز حضور ندارند. دیدار با صبا شاید سخت‌تر از بازی با تراکتوری سازی و دربی باشد.

بیرانوند در باره اینکه  اینطور نبود که بازیکنان از عمد کارت بگیرند تا در دربی و تراکتورسازی حضور داشته باشند،‌ گفت: این طور نیست که از قبل برای گرفتن کارت به میدان بروند نان حلال به خانه‌شان می‌برند، طبیعی بود که محکم بازی کردن احتمال گرفتن کارت هم دارد.

وی در پایان درباره حضور فرزندش در ورزشگاه آزادی خاطر نشان کرد:‌ من به خاطر سلطان‌ علی پروین شماره 7 را برای پسرم انتخاب کردم و این دومین بار است که به ورزشگاه می‌آید، خودم دوست دارم بیاید و خوشحال از ورزشگاه خارج شود. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار