سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: بازیکنان ما زحمتشان را کشیدند، اما بار دیگر داوری و شخص زرگر مانع از پیروزی تیم سیاه جامگان شد.

عزیزی: کامرانی فر فیلم صحنه گل را ببینید/ کور هم می توانست تشخیص دهد گل نشده است!به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، خداداد عزیزی سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان در نشست خبری پس از پایان بازی تیمش مقابل سایپای تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باید عنوان کنم بازیکنان ما زحمات خود را در این بازی کشیده و تلاش خود را برای برد در این دیدار انجام داده‌اند.

وی در ادامه افزود: آقایان به ما می‌گویند که در خصوص داوری هیچ گونه صحبتی در نشست‌های خبری مطرح نکنیم، از کامرانی فر خواهش می‌کنم فیلم صحنه گل محمدرضا خلعتبری با دقت نگاه کند، جالب است ابتدا زرگر - داور این دیدار - خطای هند این مهاجم را اعلام کرد اما با تصمیم کمک داور دوم این دیدار نظرش عوض شد و گل را صحیح اعلام کرد. چه کسی امتیازات ما را بر می‌گرداند؟ باید عنوان کنم کور هم این صحنه را هند مهاجم تیم سایپا را تشخیص می‌داد.

عزیزی در ادامه بیان کرد: علی دایی هم چنین حرفی در خصوص داوری مطرح کرده بود که دو جلسه محرومیت برای وی در نظر گرفته شد. فریدون اصفهانیان به من اعلام کرد به جای اعتراض به داوری تیمت را درست کن. جا دارد به وی بگویم شما نیز داوری را اصلاح کنید.

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان در خصوص قضاوت حسین زرگر عنوان کرد: تاکنون زرگر دو بازی را برای ما سوت زده است که در هر دو بازی اشتباهات تاثیر گذاری داشته است. زمانی که این داور را برای تیم ما انتخاب کردند مطمئن بودم باز هم اشتباهاتی رخ می‌دهد تا که این داور علیه تیم ما سوت‌های اشتباه می‌زد شما هم دیدید خلعتبری توپ را با دست زد، به نظر من کمیته انضباطی و رئیس فدراسیون فوتبال باید پاسخگوی اشتباهات داوران باشند. وقتی سایپا در انتهای جدول قرار داشت با اشتباهات داوری به رده‌های بالاتر صعود کرد در حالی که ما با همین فاکتور اشتباه داوری که جزئی از فوتبال است برای بقا در لیگ تلاش می‌کنیم.

وی در پایان یادآور شد: خلعتبری مهاجم تیم فوتبال سایپا به من گفته برخی بازیکنان سیاه جامگان باید اخراج می شدند، نمی‌دانم دلیل اخراج برخی بازیکنان از دید این مهاجم چه چیز می‌تواند باشد و چرا باید اخراج شوند، امیدوارم در ادامه داوری‌ها اصلاح یافته تا حقی از تیمی ضایع نشود.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.